شرکت آذین تجارت سیوان همواره خود را متعهد به رعایت اصول مشتری‌مداری، شفافیت و پاسخگویی می‌داند. ما باور داریم که شکایات و بازخوردهای شما فرصتی ارزشمند برای شناسایی نقاط ضعف و بهبود مستمر فرآیندها و خدمات شرکت است.

چنانچه در هر یک از مراحل خرید، دریافت خدمات یا استفاده از محصولات شرکت با مشکلی مواجه شده‌اید، می‌توانید از طریق این بخش شکایت خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن موضوع را بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع شما خواهند رساند.

اطلاعات ثبت‌شده نزد این شرکت محرمانه خواهد بود و تنها برای پیگیری دقیق و رفع کامل مشکل شما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از اینکه با بیان مشکلات و دغدغه‌های خود ما را در ارائه خدماتی شایسته‌تر یاری می‌فرمایید، صمیمانه سپاسگزاریم.

فرم خام رسیدگی به شکایات را از اینجا دانلود نموده و پس از تکمیل برای ما ارسال نمایید.